nog acht daagjes.... - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van grietjetinekehilde - WaarBenJij.nu nog acht daagjes.... - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van grietjetinekehilde - WaarBenJij.nu

nog acht daagjes....

Door: Grietje

Blijf op de hoogte en volg grietjetinekehilde

13 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

nog acht daagjes... dit voor de laatste keer.. dat voor de laatste keer.. nog even van onze vriend genieten.. nog even naar de tandarts.. nog even dit en nog even dat, een formuliertje hier en een mailtje daar.. en ook nog onze koffers inpakken.. zucht, hijg, ren.. maar over 174 uur is het zover.. We hopen dat jullie genieten van onze reisverslagen, en we houden jullie op de hoogte van alles.

met vriendelijke groetjes,
Grietje, Tineke en Hilde

• 13 Februari 2014 - 18:21

Martin:

Nog 7 dagjes, nog iets minder als 174 uur jullie nog niet hoeven te missen..
    Laatste weekend, voor jullie's stage, begint nu.
    Meiden, wees een beetje lief voor die jongens! :p ;)

• 13 Februari 2014 - 19:27

TH (broer Van Grietje):

Succes met de laatste voorbereidingen dames!

• 13 Februari 2014 - 19:47

Allerliefstezusjevangrietje:

Ik wil ook mee!!!! :'( :-) ☆★☆★

• 14 Februari 2014 - 08:10

Berdien:

Heee meiden! Wat leuk! Wij gaan jullie zeker volgen vanuit Engeland! ;-) Succes met de laatste voorbereidingen! Groetjes, Berdien

• 17 Februari 2014 - 22:58

J.N. Zuijderduijn:

Beste meiden, van harte een goede en gezegende tijd daar toegewenst. Sterkte met de laatste voorbereidingen en het afscheid.

grietjetinekehilde

Wij zijn Tineke Doornewaard, Grietje Hoekstra en Hilde Brouwer...We zijn studenten van het Hoornbeeck College in Kampen. We doen de opleiding onderwijsassistent en zitten bij elkaar in de klas, in ons 3e en laatste leerjaar.. Vanuit onze opleiding kregen wij de mogelijkheid om als extra een stage in het buitenland te doen. Dit leek ons erg leuk... We hopen te gaan stage lopen op de Manafield school in Edinburgh. We wonen daar in een mooi appartementje. Buiten de stage om, is deze tijd in Engeland natuurlijk ook erg goed voor de ontwikkeling van onze Engelse taal en het opdoen van nieuwe ervaringen. de eerste zes weken zijn Grietje en Tineke aan het stage lopen, de laatste acht weken is Tineke met Hilde stage aan het lopen. Dit betekent dus dat Hilde, Grietje na zes weken vervangt

Actief sinds 12 Feb. 2014